179 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (97) 737-80-70
Дом КИТА - Online магазин Техники, Электроники и Аксессуаров

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Delivery
  • Нова ПоштаДоставка оплачується згідно тарифів Нової Пошти - всередині області від 41 грн., між областями України від 416грн. При накладений платіж "Покупець" сплачує вартість доставки у його бік 46 грн, а також додатково оплачує вартість зворотної доставки грошей після отримання замовлення в розмірі 26 грн+2% від вартості товару. ПРОСИМО ВРАХОВУВАТИ ЩО ДОСТАВКА з ПІСЛЯПЛАТОЮ ОБІЙДЕТЬСЯ ВІД 74 грн. Замовлення відправляються щоденно о 12.00 і 18.00
  • УкрпоштаДоставка оплачується згідно з тарифами Укр. Пошти від 27 грн.
  • Самовивізвул. Мелітопольська 220б (територія Автовокзалу) м-н "Кнопки"
  • Meest ПОШТАДоставка оплачується згідно з тарифами кур'єрської служби "Meest Express" - вартість звичайної відправки від 35 грн. При послуги післяплати кур'єрська служба "Meest Express" обійдеться вартістю від 45 грн. Замовлення відправляються щоденно о 12.00 і 18.00

Способи оплати

  • За перерахуванню на Розрахунковий РахунокДля Фірм, Підприємств та Установ - існує можливість розрахунку за товари по перерахуванню на розрахунковий рахунок. UA583524790000026009052214569
  • Післяплата "Укр. Пошта" (Стартові пакети відправляються оплатою при отриманні)При накладений платіж "Покупець" сплачує вартість доставки у його бік а також додатково оплачує вартість зворотної доставки грошей після отримання товару.
  • Оплата на карту Приват БанкуПоповнення нашої карти через Приват24, у терміналі або касі Приват Банку. Комісія банку 0,5%
  • ПісляплатаПри накладений платіж "Покупець" сплачує вартість доставки у його бік 46 грн, а також додатково оплачує вартість зворотної доставки грошей після отримання замовлення в розмірі 26 грн+2% від вартості товару. ПРОСИМО ВРАХОВУВАТИ ЩО ДОСТАВКА з ПІСЛЯПЛАТОЮ ОБІЙДЕТЬСЯ ВІД 74 грн.

Гарантія:

Ми надаємо Гарантію на Наші Товари від 14 днів до 24 місяців. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару та буде внесений в гарантійний талон. В разі заводського браку або Виходу з ладу товару до закінчення гарантійного терміну, товар ремонтується нашими фахівцями і відправляється Вам за наш рахунок, але доставка товару на гарантійний ремонт, це обов'язок покупця. У випадку неможливості ремонту, товар замінюється на аналогічний або повертаються кошти в обсязі вартості даного товару на момент звернення з гарантійного випадку. На гарантійний ремонт приймаються товари, які були придбані в Нашому Магазині В повній комплектації (Коробка, товар, зарядка, гарантійний талон тощо), які не мають механічних ушкоджень, слідів попадання вологи і втручання в роботу програмного забезпечення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner